vrijdag 1 april 2011

wat moet ik toch allemaal leren zeg.

gisteren gingen we naar de club, en daar ging ik met Eagle weer de naam training vervolgen met afleiding van andere honden. Eagle wierp een blik op de duitsers, keek verbaast, haha, en toen weer naar mij en toen had ik zijn aandacht. Dick hield hem vast, ik liep weg, spelhouding aannemen, 3 en Eagle en wegrennen........geloof maar dat Eagle de benen onder zijn kleine lijfje vandaag holt om bij me te komen.
Vanmorgen met pa en zonen het kot in en trainen. Pa op tafel, en na Blue die toen de bench in moest was Eagle aan de beurt. Rechts en links de reinforcement zone belonen en daarna de handtouch. De handtouch op deze manier was zijn eerste keer en Eagle haalt dan het trucje, ik weet wat ik moet doen, naar je kijken, dat haalt ie dan tevoorschijn...dus even geduld hebben en dan heeft hij het door.  De handtouch is nog niet explosief bij beide, haha........Daarna foodcircuitje, laten zien dat ik voer voorwaarts gooi, dan gaat hij uit, het voertje pakken en heeft hij het op dan joel ik hem terug, moet hij om me heen lopen en weer voertje gooien. Dit deed Eagle met veel animo, voertje halen, mmmmm lekker.......
Nadat Orlando zijn close gaan had geoefend mochten ze alledrie spelen in de wei en kon ik later Orlando even 10 min op de band zetten en toen ik vervolgens naar buiten keek stond Eagle boven op de schutting....
hoezo hoogtevrees...haha............
Daarna kregen Eagle en Blue te eten en kon ik met Orlando gaan wandelen. En konden de 2 kleine muizen lekker slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten