donderdag 28 april 2011

hoe hoger hoe beter.

Eagle is me er eentje, werkelijk, zo een komische hond dat hij is. De 2 brothers maken geregeld ruzie en ik maak er geen woorden over vuil tegenover ze behalve dan dat ik ze uitelkaar haal als het te bont is, zeg niks en laat ze ook bijelkaar maar sus als het ware de ruzie en dan loopt het goed af. Laten we hopen dat het zo blijft. Eagle durft ook tegen papa terug te snauwen, wel op een gepaste afstand maar toch. Papa Orlando is trouwens wel erg lief voor ze.
Eagle is een super kei in zijn goede keus maken, voer overal the place en hij kijkt me maar aan met zijn scheve koppie dat duidelijk een trekje van zijn mama is, hij lijkt ook zoveel op Nena qua doen en laten maar ook hoe hij eruit ziet, een mooi reutje is het. Eagle springt toren hoog, hij springt zowat in je armen en doet alles met een komische noot. Het is altijd lachen met hem. Als ik train met Finnie, breekt hij de boel werkelijk af en als ik met hem train dan is het een feestje. De handtouch gaat ook goed bij hem maar nog niet met een speeltje terug brengen. De down gaat uitstekend. Zit is razendsnel. Het oke woord snapt hij geweldig en  het wordt tijd voor Eagle om crate games stap 2 te gaan doen, met verleidingen, dit kan hij al aan.
as zondag gaat Eagle de eerste keer speuren, en mag hij mijn spoor volgen, oh wat zal hij dat leuk vinden.
ook voor Eagle haal ik veel uit de recallers cursus en beide heren komen heel goed als ik hun roep.
Eagle weegt 12.20 kg en heeft ook zijn laatste inenting gehad. Ook bij de dierenarts sprong hij zelf wel op tafel..hihi
wv.

1 opmerking:

  1. Wat klinkt het super joh, een heerlijk manneke. Ik kijk er al naar uit om hem en Finnie weer te zien.
    Veel plezier alvast zondag!!!

    BeantwoordenVerwijderen