dinsdag 19 april 2011

Eagle steelt werkelijk de show.

We hadden een workshop van Gwen Griffioen en broertje lief moet trainen voor obedience en Eagle voor algemene gehoorzaamheid en later ook speuren. Maar nu focus ik me vooral om hem te leren een keus te maken en de juiste keuze wordt dik beloond. Ik hou een hand vol voer voor Eagle zijn koppie en hij kijkt naar mij en verdient voer en zo kan ik zijn pootjes vol leggen met Kaasjes en blijft hij naar mij kijken, het is ontzettend super wat hij laat zien.
Is er een gat in de draad , wie vind het Eagle, wie hangt de zelfstandige lol broek uit, Eagle. Zitten we rustig in de kantine en kijkt Dick toevallig naar buiten ziet hij Eagle rondjes rennen in het veld naast ons terrein en de grootste lol had hij, zo goed als hij altijd luistert als ik hem roep zo slecht luisterde hij nu want hij had teveel lol. Het was ook erg komisch om te zien..
ik post hier enkele foto's maar wil je alle foto's zien dan klik hier

2 brothers ;-)



                                               en nu gaat Eagle op onderzoek uit ...
                                           jeeeeee   ik ben lekker ver weg..
waar is Eagle nu naar toe ??

1 opmerking:

  1. Eagle doet dat echt súperleuk, ik vond het zo'n aandoenlijk gezicht!!
    Heerlijk mannetje is het..!!!

    BeantwoordenVerwijderen