donderdag 31 maart 2011

alle andere oefeningen voor Eagle

Op dit moment ben ik bezig met Handtouch, halsband grijpen, klinkt onaardig maar is het niet ;-) ik grijp hem bij de halsband en voer, zo leert hij dat in de halsband pakken een feestje is. Ook mt Eagle balletje met apporteren gedaan en wat doet hij met alles toch zo braaf zijn best. Het is ongelooflijk. De zit en af. tjonge jonge, zijn broer denkt er niet aan om af te gaan, Eagle, pats, in één keer plat op de grond en toen trok hij een laadje open. Ik wilde hem na de zit weer af laten gaan en hij keek me aan en ging beter zitten, en weer probeerde ik hem te helpen met mijn hand en weer keek hij me aan en ging nog steviger zitten...ik denken, wat doe ik verkeerd en toen viel heel snel het kwartje. Hij maakte de keus om niet het voer te pakken, nee, vrouwtje ik kijk je toch aan, ik steel niet, nee hoor, ik doe mijn best en gaf hem de jackpot en doe volgende keer de af anders. Sjorren en los laten, super. Reageren op de clicker, geweldig. En ook voor Eagle na de training een heerlijke kwartel. Het is toch zo een super fijn trainmaatje.

1 opmerking:

  1. Geweldig dat hij het zo leuk doet zeg, en wát een foto van hem! Lekker bekkie!

    BeantwoordenVerwijderen