woensdag 15 juni 2011

We zijn weer thuis.

Maar wat is dat leuk, weggaan met een huis op wielen. Er waren allemaal honden en lieve leuke mensen en als klap op de vuurpijl zag ik en mijn broertje ook ons zusje Joy. pssssstttttt mensen kom es dichterbij, dan kan ik fluisteren.............ze was altijd de grootste en zwaarste van ons...nu niet meer, mijn broer en ik zijn nu de grootste en eerlijk is eerlijk, ik ben nu echt de grootste en mijn broer de zwaarste
vrouwtje nam me ook mee naar de mensen groep en ik werd geknuffeld en mocht boven op Mirjam zitten en ja.....dat zat wel lekker.. everybody loves Raymond ..NO..everybody loves ME....Eagle.....ja, ik liep wel een beetje naast mijn zooltjes, maja, ik ben ook lief met alles, finnie wil wel es een grom laten horen..ik weet dat ik alleen thuis moet doen ;-)
super leuk was het.....wie weet gaan we nog eens weg met het huis op wielen.


cool he, ik samen met en op Mirjam..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten