dinsdag 7 juni 2011

hij blijft een lolbroek.

Eagle is de grootste lolbroek die je maar kunt vinden, het is net alsof hij met alles lacht, gaat gewoon zijn gang en als hij iets wil dan laat hij goed merken dat hij er is. Hij is heel zelfstandig en razend snel maar ook weer aanhankelijk en samen met zijn broer ruzie maken vind hij leuk. Het lijkt erop dat hij Blue echt uitdaagt om vervolgens een reden te hebben om boven hem te willen staan maar Blue helaas voor hem pikt dat niet. Naar andere honden is Eagle uber sociaal en hij speelt graag met andere honden. Als hij komt aangelopen van een afstandje dan moet ik lachen omdat ik dan Nena zie in een reu gedaante...
maar vannacht was eagle een echte grote man, hij en zijn broer hebben geslapen in het hondenhuis en horen nu echt tot de gáng... ;-)
aan training naast speuren moet ik met hem nu werken aan apporteren, want terug brengen doet hij nog niet en ik wil hem gaan laten zoeken en het speeltje, de basis zoals ik begin is dan wel fijn als hij dat terug brengt..dus Eagle , werk aan de winkel...zit, af en komen doet hij fantastisch goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten