dinsdag 7 juni 2011

Eagle en speuren/clean boot hunting..

Vandaag mocht Eagle me opsporen in het bos....hij ziet me een paar passen vertrekken en dan ben ik uit zicht dus moet hij het op geur doen. ...hij vertrekt als een pijl uit een boog en doet dat overduidelijk op geur want ik zat achter een boom, rechts van het pad en ik zag hem geur opnemen en tekenen met zijn koppie naar mijn spoor richting wijzend..........super...
tot 3x toe heeft hij me gevonden en hij was overduidelijk moe van zijn werken...maar hij deed het dan ook super goed.......clownnesk ventje...........
nog steeds zoeken we een waardevol mandje voor hem maar als hij "moet" blijven dan is hij geprezen met zijn roedel waarin hij leeft en wij zijn geprezen met zijn humor en mega uitstraling en sociale gedrag dat we ons leven wel samen kunnen slijten..........het blijft jammer dat hij geen persoonlijk plekje heeft, maar wie weet...............het is wat het is en is zoals het moet zijn...................

1 opmerking: