donderdag 7 juli 2011

ohhh spannend wordt het.

Waarom Eagle de groene pup was?? Omdat hij als eerste werd geboren en dit mijn eerste pup was die in mijn bijzijn het levenslicht zag, waar ik al die jaren naar toe had geleefd, ooit zelf een nest fokken maar pas als alles goed is, en de eerst geborene reu kreeg de kleur van papa en de eerste geborene teef van mama. En dus daarom was Eagle groen en toen was het nog Kees. OHH wat heb ik hem veel vast gehad...........

Vandaag nog wat naam training met Eagle , kijken welk speeltje nu echt het meest favoriet is, ik weet al welke maar mss is er nog een en dan nog flink wat foto's maken. Zijn koffer ga ik inpakken, zijn nog keurig mooi gebleven puppy pakket met een frisbee, een prachtige beer en die ik toch omruil voor de beer die ze vaker hebben vastgepakt, dit ivm de geur, en een hele leuke fleece rups. Zijn map met alle cd's, puppy foto's, trein reis die de pups gemaakt hebben en zij papieren, en dan nog eten om de overgang makkelijk te maken en zijn gedroogde spul voor in de bench. Dus kortom, hem reis klaar maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten