vrijdag 8 juli 2011

Eagle vliegt dan nu echt uit.

Rond 12 uur zou ik de fam Kip ontmoeten na alleen nog maar telefonisch contact. En dit contact voelde goed. Ik wil altijd dat mensen eerst komen kijken naar de pup alvorens hem mee te mogen nemen. Maar de fam Smit , de eigenaren van zusje Gently waren zo vriendelijk om de fam Kip eerst bij hun te laten komen kijken en ze waren dus dol enthousiast over Gently, en dat gecombineerd met mijn gesprek met Johanna en de reactie van Angèl liet me beslissen, ze komen, klikt het dan gaat Eagle mee. Zo maak ik het kort en duidelijk voor ons allemaal. Natuurlijk verwende ik Eagle nog wat, ging nog met hem uit, zette de honden allemaal in de wei en hij bij mij. Nog lekker eten, en toen kwamen ze.. Eagle begroette hun heel rustig zoals hij binnen is, en ging toen we zaten ook bij hun langs. We bespraken alles, de voeding , hoe ik train, positief dus, en wat hun met Eagle willen en zullen doen. Vooral een wandelen en goeie maatjes zijn, mee op vakantie en een lief tervueren meisje waar hij mee kan dollen. Ze waren beste maatjes toen we ze meer naar buiten namen. Ook riep Johanna Eagle en ik eas trots op mezelf , hij kwam namelijk meteen, hij heeft het komen op zijn naam zo goed geleerd...
En toen kwam het afscheid, en ik had het nog geprobeerd tegen te houden maar je houdt het niet tegen, water komt overal doorheen ;-) .Eagle sprong op mijn commando achter in hun auto en zo vertrok de reis naar het verre Groningen, bij zijn zusjes in de buurt. Hij zal wel snel Gently zien en misschien ook Hera.
Eagle , kleine muis, Kees, Jolig groentje, het ga je goed mijn klein ventje.
Je mandje waar je naar toe gaat is van goud.
Fam Kip, Johanna en Roelof, heel veel geluk met Eagle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten