donderdag 31 maart 2011

hier komen op naam.

Ook Conor alias Kees alias Eagle moet leren komen op 1 naam. Arme Kees ;-) is helemaal op zijn naam geconditioneerd dat hij daar goed naar luistert, net zoals zijn broer. Dus in thuis en normale niet trainfase heet hij nog steeds Kees. Dan mag hij luisteren en ook niet luisteren ;-) Kees heet Kees omdat de toekomstige eigenaren die naam wilde. Doordat Kees nog 1 balletje niet heeft ingedaald kan hij niet mee naar de toekomstige eigenaren, die in Canada wonen. Ik zelf ben er nog van overtuigd dat het wel komt, ik kan alleen niet zeggen wanneer. Kees is een naam waar je van moet houden. Dus , gezien zijn vliegreis die hij zou krijgen, gezien zijn vliegtuig training in het nest, gezien zijn magistrale looks, noem ik hem Eagle. En naar die naam mag hij gaan luisteren. Totdat iemand interesse zou tonen in hem en hij mss weer aan een nieuwe naam moet wennen.  Maar voor nu noem ik hem Eagle en op naam zie je hem in vogelvlucht aan komen. Gaaf toch. Keus leren maken met voer is echt een spel voor Eagle, daar is hij zo goed in. Als een prachtige slimme pup kiest hij heel snel om te gaan zitten en me vooral aan te kijken.  Tijdens de naam training laat Eagle de grootste verleiding die ze hebben, Poemba links liggen en kiest voor mij.
how cool is that......2 brothers are very clever. ;-)

2 opmerkingen:

  1. Wat zul je aan Eagle ook een gave hond hebben zeg, wat doet hij het leuk!

    En met die Poemba blijf je lachen zeg, haha!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de grooste verleiding is echt Poemba dus ik was super trots op Eagle..er is wel een nadeel aan het trainen op deze spel manier, hij hangt al helemaal aan me..

    BeantwoordenVerwijderen